Service

Markedet beste service, utviklet for det NORSKE klimaet!

Service og Hydrowash – Rens av varmepumpe🌊

Vi dekker området Stavanger – Hå.

Gjeldene pris er kun 1690 kr inkl mva og oppmøte.

Hydrowash er en teknikk der vi bruker en høytrykksvasker for å fornye varmepumpen. Med denne metoden etterlates varmepumpen slik at den oppfyller alle krav for optimal drift, og vil i de fleste tilfeller oppleves som om den er ny! På toppen av alt, så er det uten bruk av kjemikalier.
Å bruke kraftige fordyrende kjemikalier i Norge har ingenting for seg, med annet at pumpen blir brukt mye til kjøling og det er bakterievekst. I slike tilfeller bruker vi spesialkjemi.

Deler som blir rengjort med Hydrowash;

Innedel;

*Varmeveksler. Det er den delen som er bygget opp av flere tynne plater og som er plassert på baksiden av grovfilter. Grovfilter er filteret som skal støvsuges og rengjøres regelmessig av anleggseier.

*Viftetrommel, det er viften som sprer luften og ofte er veldig skitten.

*Spjeld, som styrer luftstrømmen.

*Deksler blir rengjort med Hydrowash eller på best praktisk gjennomførbar måte.

Utedel;

*Pumpehus blir vasket for grønske og annen forurensing.

*Varmeveksler. Det er den delen som er bygget opp av flere tynne plater, og er godt synlig på baksiden av pumpen. Det er like viktig at denne er ren og fungerer optimalt som den som er på innedelen.

Tillegg;

*Det blir tatt diagnose før vi starter selve servicen for å konstatere at gassmengde er riktig og alt virker slik det skal.

*Lufthastighet blir målt før og etter service og måles i meter per sekund. Verdier skriver vi inn i fakturaen til kunden.

Det er flere grunner og fordeler ved å ta service på din varmepumpe. Her er noen av grunnene:
– Energibesparelse
– Økt varmeeffektivitet
– Forlengelse av levetid
– Bedre inneklima

Vi anbefaler service annethvert år ved vanlig bruk. I enkelte tilfeller kan årlig service være smart.

Her under ser du et typisk eksempel på før og etter service av varmepumpe. 
For å sitere hva kundene selv sier:
“Slik service har de ikke sett andre gjøre”
“Pumpen ble jo som ny”
“Jeg kan kjenne forskjellen”
“Kan dere kontakte oss igjen når det er på tide med ny service?”